dijous, 6 d’octubre del 2011

Joan Salelles: Diari d'aula

Dijous, 6 d'octubre

Avui els alumnes han fet el que ells anomenen vaga i que no és més que agafar-se un dia de festa per quedar-se dormint al llit!!! Així si que aconseguiran tot allò que demanen i pel que fan vaga, que no tinc ni la més remota idea de què puga ser (no havia sentit parlar de vaga fins el migdia d'ahir) i pense que la majoria dels que s'han posat en vaga tampoc tenen ni idea.

A tecno han vingut 6 alumnes, hem aprofitat per actualitzar la llibreta de contactes amb els e-mails de la classe, he comprovat que l'usuari de l'alumne nouvingut funcionava. Hem queda afegir el seu correu a les llistes. He aprofitat també per actualitzar a Ubuntu 10.10 uns quants ordinadors més. Ara només queden 3 ordinadors de la 2ª fila i 4 de la 4ª.